fredag 21 januari 2011

Sviter av snöskottning

Dags att börja lyssna mer på kroppen...kände att jag var stel i nedre bröstryggen efter snöskottningen i söndags så longcykle intervaller med dubbla 20kg var förmodligen redan från början inget smart val i onsdags morse.
Klarade nästan 3 1:15 intervaller innan det krampade i nedre nacken på vä sida;-)
Som tur var hade jag kört BB cirkeln innan och det kändes ok att bryta passet, köra rörlighetsträning och sätta mig på kontoret istället...
Igår fick jag lite hjälp av Lotta på praktiken och tog det lugnt både med jobb och träning - idag mycket bättre men fortfarande lite stel på vä sida.
Fan också, 40 å roch fortfarande inte odödlig;-)

Helgen blir planerat lugn, skall till goda vänner av det mer avslappnade slaget och kommer att vila mycket, ta igen lite försakad sömn och köra en hel del mobilitetsträning. Planen är att få klart ett par små filmer att lägga upp på hemsidan. Lilldatorn får följa med...

Hittade ett recept på lowcarb kladdkaka när jag kollade runt på datorn, värt att testa!

1 kommentar: