måndag 23 maj 2011

Back on the grid...

Så där ja, då var jag tillbaka;-)

Haft rätt hysteriskt mkt att göra och prioriterat golf och vandring framför bloggandet
Träningen har funkat riktigt bra, lite mycket ibland men det är det värt när det är roligt;-)

Det ser bra ut med sommar 2011 gruppen, alla verkar tycka att det är skoj och ger resultat och jag tror vi har en nöjd samling när maj är slut!

Själv kom jag igång lite slött och slarvade en del så nu har jag fått ta mig i kragen och skärpt till kosten ordentligt sen nån vecka tillbaks - skitkul hur snabbt det känns annorlunda (bättre!!!) när jag får sakerna på plats i kost och träning.

Dagens pass blev:
- Uppvärming: 3varv av 10 press 20kg & 10 OHS 20kg ingen paus
- 5varv: 10/sida BSS på boll och balancefit & 8/sida bu press m. 16kg KB minimal vila
- 5varv: 10/sida enbenssquat på låda, Pullups (30/15/15/12/12), Pushups (30/20/15/12/10)
- 10 varv 30/30 rodd: 1711m

Efter en lektion på skolan blev det en golfrunda som tog tvärstop efter 12 hål då vi hann ikapp ett gäng som gått ut 2 timmar före oss. Vi valde att bryta...:-(

Bröt fastan med makrill, jerky, broccoli, avokado och lite kokosfett - gott!!!

Nu hänger nästa laddning jerky i ugnen och blir klar till imorrn bitti;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar