onsdag 28 september 2011

KB Medley, städad golf och Shiatsu

Fortfarande på Detox, fortfarande oförskämt välmående men har dock insett att jag läste fel på burken...får inte alls i mig strax under 2000 kcal om dan utan knappt hälften - ska se om den vetskapen får hjärnan att funka annorlunda imorrn;-)

Körde ett sjysst KB Medley på gruppträningen igår - totalt 500 reps på ca 20 min, blandat med tekniker men mest svingar, figure 8, high pull, snatch, clean & jerk och lite pressar. Skönt att få svettas under lite längre tid!
Avslutade med KB OHS & goblet squats varvat med plankvariationer, combo med KB squat och good mornings och naturligtvis rörlighetsträning.

I morse slog jag 79 slag brutto på Kings - första rundan på evigheter som jag lyckades hålla ihop spelet... Följde upp med en 83 runda vilket ligger inom zonen men var långt ifrån lika tillfredsställande;-)

Efter ett kort gympass med...
Pushpress 50kg & baksida axel m. gummiband: 5/20, 5/17, 5/15
Militärpress 40kg & hantelrot med vågräta överarmar: 4/20, 4/20, 4/20

...hade jag en tid bokad för Shiatsubehandling hos Jeremy Halpin - alltid värt det, snacka om att han överlevererar varje gång! Superskönt, avslappnande, läkande för kropp och själ - rekommenderas varmt!!!
Du hittar honom på www.jeremyhalpin.com

BTW - nu har jag fattat hur det nya gränssnittet funkar i redigeraren...sorry för brödtexten i senaste två posterna;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar