fredag 30 september 2011

Dubbla pass och lite avundsjuka....

Lugnt på jobbet igår... passade på att gå över bron och köra ett pass på Sats vid StEriksbron (vet inte vad centret heter).
Det blev:

DL 100kg & Explosiva Pullups m. 6sek excentrisk fas: 5/7, 5/7, 5/5, 5/5, 5/5, 5/5
Enbens DL 20kg & BWR i TRX: 10+10/12, 10+10/10, 10+10/8, 10+10/7

Sen in i duschen och jag insåg hur fantastiskt fräscht ett duschutrymme på Sats kan vara - det var ljusår ifrån våra trasiga duschar och svartmögelfläckade tak i Bromma...nästan så jag blev lite avundsjuk eller i alla fall bestämde mig för att köra fler pass där;-)

Gruppträningen blev på temat ben och intervaller:

Uppvärmning:
BW Squats & Lunges m. varianter
Enklare indian club övningar

Intervaller 1: 10 x 40/20 av HSN m. BB
Intervaller 2: 10 x 40/20 av varannan Squat, varannan Good Morning m. BB

Stabilitet och bålstyrka på boll

Joint Mobility 30 min

Bröt min fasta på kvällen, kände att det räckte där - hur gott som helst att få lite riktig mat i magen;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar