onsdag 5 oktober 2011

Tillfälligt avbrott....

Då var det tydligen dags igen...just som jag trodde att skadorna var avklarade svullnade mitt vänsterknä upp i helgen utan nån egentlig orsak och på måndag kväll hade jag nästan 39 grader i kroppen.
Så för första gången jag kan minnas hade jag en sjukdag igår, bokade av alla kunder och gick till husläkaren.
Kom ut med hypoteserna: inflammation, infektion eller nåt reumatiskt samt ett recept på bredspektrumantibiotika och två olika antiinflammatoriska mediciner, en av dem ger mig lite bomullskänsla mellan öronen så det är säkert bra skit;-)
I alla fall så kan jag idag gå längre sträckor än 20m utan att behöva stanna och vila så imorrn blir det jobba igen!
Får dock lugna mig lite med träningen ett tag igen ser det ut som....

That´s it / C

2 kommentarer:

  1. Trist...hoppas du mår bättre nu!

    //Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Tack, det känns betydligt bättre!
    Mindre smärta, ingen direkt vilovärk längre och jag kan böja förbi 90grader. Vet dock inte hur det skulle va utan tabletterna....
    Får se vad provsvaren säger nästa vecka

    Kram / C

    SvaraRadera