onsdag 12 oktober 2011

Dags att jag tar mig i kragen!

Sådär ja, då var det dags att sluta köra allt eller inget... Dvs kan jag inte träna är det lika bra att skita i kosten också:-(
Bestämde mig i morse för att nu får det vara nog - träning eller inte, jag lär läka snabbare om jag helt enkelt petar i mig det jag vet att jag mår bra av istället för att "trösta" mig med en massa snabba "belöningar".
Så from nu är det sockerfritt som gäller, mkt grönsaker, animaliskt protein och nyttiga fetter. Lite smör och grädde vet jag funkar så det får också hänga med.

Status i morse:
- 83 kg på vågen
- 83 cm i midjan
- 28 mm på kalipern (tre mätpunkter)

Nu är det bra näring, ordentligt med sömn och dagligt jobb med mig själv som gäller!!!
Och det är helt ok att fråga hur det går;-)

Tack för hjälpen på förhand / C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar