tisdag 18 januari 2011

Trögt...

Nu har det varit jäkligt låg nivå på kroppen i en vecka - tydligen hade jag varit lite väl elak mot mig själv under helgen i Motala för det slutade med en förkylning som drog igång i onsdags. Förmodligen mest beroende på att jag sov för lite...

Tog det lugnt onsdag och torsdag men kunde inte låta bli att köra halva fredagspasset, det såg för roligt ut....

Bra stämning på workshop och öppet hus i lördags, mest instruerande så det funkade;-)
Nästa gång gäller det att ha lite bättre framförhållning och få ut info om arrangemanget men dom som kom hade i alla fall behållning av dagen som det verkade!

Efter en träningsfri dag och tidig kväll igår börjar jag närma mig mitt vanliga jag och planerar att va med lite förståndigt ikväll, känna efter hur det känns och lyssna på kroppen. Det gå ri alla fall bra att jobba som vanligt;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar