torsdag 2 december 2010

Då var det dags.....

Många som känner mig har uttryckt en viss förvåning att jag inte börjat blogga för länge sen med tanke på att jag annars är rätt frikostig med mina åsikter i olika frågor;-)
Sanningen att säga så har jag väl främst dragit ut på debuten för att jag tänkt att "ska det göras ska det vara riktigt djävla bra..." - ett för övrigt fantastiskt sätt att lura sig själv till att aldrig få måt gjort...
Sprang på Kristina Gissler på gymmet igår och fick en uppmuntrande kommentar som visade sig vara precis den där sista välbehövliga "sparken i röven" som fick igång mig - tusen tack Kristina!!!!!

Nu får vi helt enkelt se vad det blir av det hela;-)

Planen är att skriva om allt möjligt som dyker upp i min intressesfär och känner jag mig själv rätt blir det en del fokus på träning, kost, hälsa, individuellt ansvar, vardagsfilosofi mm. så får vi helt enkelt se om nån dessutom har lust att läsa det jag skriver...

Just idag blir det lite intressant att se hur mina ben kommer att bete sig på träningen ikväll... Körde 15min long cykle med en 16kg kula följt av 15min hindu squats i tisdags kväll som tillsammans med en liten cirkel igår morse leder till att jag känner mig lite kokt i mina "quads"
Tanken är att det blir en rätt lugn KB cirkel följt av en betydligt tyngre cirkel med rena svingar och avslutningsvis lite bål
Den nyfikne hittar programmet på www.snyggstarkochsmidig.se under "veckans pass"

Får bli en rapport lite senare om hur det gick, nu väntar lite jobb....

3 kommentarer:

  1. Nu börjar du genast lägga upp dagens pass här! Håll inte på att hänvisa!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Jonna!!

    Ska bli kul att läsa din blogg!!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Ok, ok ;-)

    Lovar att bättra mig och ta till mig tips och råd. Bring 'em on!

    / C

    SvaraRadera