söndag 19 december 2010

Kort & djävligt....

Först och främst - alla som missade det karibiska julbordet på Seaside söder bör ångra sig något gruvligt!
Bland det bästa, fräschaste och godaste jag fått framställt på en krog i år!!!!!

Över till dagens glädjeämnen:
Testade Jonnas&Stinas DL/Burpies cirkel idag och det var ju tur att jag tog en sovmorgon och hade en lugn och skön dag innan...

Började kolla på en inspelad film igår kväll men orkade inte se klart (Zodiak - typ 3 timmar lång...) så det fick bli fortsättning i förmiddags.

Sen brunch med en omelett på lammkorv, vitlök och spenat med tomat och avokado till (kanske blir en receptsamling snart) och lite datorarbete senare släpade jag mig iväg till gymmet och tänkte egentligen kör en lugn 300 serie men valde bort det då jag trots vilodag igår kände mig lite seg i benen efter omställningen till tyngre träning

Valde korkat nog att testa nämnda cirkel istället....

Uppvärmning:
- Burgener WU
- ryckträning 30kg & 40 kg ca 10-12 på varje

Cirkel 21-15-9:
- DL 80kg
- Burpies
Tid: 5:27

Bål:
- 3x sneda Toes to Bar 10/10/8 single count
- 3x20 Floor Wiper 50kg single count
- 3x10/sida höftlyft i sidplanka

Middag:
- kycklingfilé
- gul paprika
- broccoli
- lök
- vitlök
- grön curry
- kokosmjölk (riktig - 90% kokos)

Gott!!!!

2 kommentarer:

  1. Förstår att du tog ut dig helt med tanke på tiden du tog dig igenom på! Starkt jobbat! God mat oxå :)

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Tog det i gengäld lugnt idag och körde trehundringen jag hoppade igår;-)
    Blev trött ändå....

    Kram / C

    SvaraRadera