onsdag 15 december 2010

Knäböj, rostbiff och datajobb

Segt på gymmet idag, kom dit mycket senare än vanligt och även än jag tänkt och hade ingen riktig energi...Fick i alla fall en massa bilder redigerade i morse som jag legat efter med;-)

4x Komplex rörlighet (enl MAC)m. pinne
4x Komplex rörlighet (enl MAC)m. standardstång (ingen bakåtböjning...)
1x Burgener WU - Jonna: tack för länken!!!

Knäböj 95kg & Chins 20kg:
10/11, 8/9, 6/7, 5/7

Ingen riktig power som sagt, förmodligen är det en viss omställning till den nya kosten även om jag var rätt strikt även veckorna innan om vi bortser från helgen;-)
Hö axeln ville inte vara med om OHS så jag passade på att testa ett annat sätt att ha stången på i knäböj som Stina visade mig, kändes bra - tack Stina!

Avslutade med 4x5/sida BO pressar med 16kg KB samt 1x18/sida m. 12kg

Lunch med Olle Palmér, trevligt som alltid!

Uppdaterat Bromma Wellness hemsida med lite passbeskrivningar och annat, börjar likna nåt nu - snart är jag nöjt med innehållet och kastar mig över att göra sidan lite roligare med bilder, filmer och sånt.

Två sjyssta rostbiffar på ca 1kg vardera har mått bra i ugnen under tiden jag har jobbat, hittade till ruskigt bra pris (59:-/kg på ICA Alvik) och visserligen är det inte gräskött men med den låga fetthalten är det lätt att kompensera för.
Mellanmålen räddade ett tag framöver;-)

Väldigt lugnt på jobbet denna vecka så det är lika bra att få en del gjort vid datorn, har ett par kompendier jag ligger efter med också. Behöver sitta några timmar i sträck för att få nåt gjort samtidigt som det gör mig ruskigt stel - måste hitta nån bra modell igen, det var för länge sen sist nu så jag har glömt vad som funkade då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar