söndag 20 februari 2011

Lyxlördag!

Lugn förmiddag hemma, sov till åttatiden och fikade länge
Behövde till Stadium för att reklamera ett par skor och bestämde mig för en promenad till Bromma flygplats. Reklamationen godkändes men dom hade inte min storlek så efter ett samtal till butiken på Sergelgatan fortsatte promenaden genom Huvudsta, Pampas Marina och Vasastan ner mot City. Fantastiskt väder och inte så farligt kallt så länge jag var i rörelse.
Efter att ha hämtat skorna på Stadium plockade jag ut mina biobiljetter till senare på dan och tog en sen lunch, asiatisk buffe;-)
Vidare till Siam House på Döbelnsgatan för en grym Thaimassage - rekommenderas, det är rätt seriöst att dom till och med står med kläderna man ska ha på sig under behandlingen och bara vill köra minst 90min för att hinna göra ett bra jobb!
Såg sedan True Grit på Skandia 18.30 och kan varmt rekommendera filmen, precis så bra som jag förväntade mig av bröderna Coen!
Allt som allt en fantasktiskt skön dag som avslutades med en 200g biff med sallad och vitlökssmör på Broncos...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar